Наші заняття

Для нашіх занять дітям будуть потрібні: кольорові олівці (12 кольорів), простий олівець, гумка, зошит у клітиночку 12 (18) аркушів. Зошит повинен бути підписаним (призвище, ім`я дитини, номер групи), бажано підписати й олівці. 

Заняття 1 (02.10.2019)
На першому занятті відбудеться знайомство дітей друг з другом, з психологом. Через казкові історії лісової школи ми визначимося з правилами, які допоможуть нам легко крокувати дорогою  підготовки до школи.

Заняття 2 (9 жовтня 2019)
На другому занятті продовжуємо працювати над розвитком наочно-образного мислення, вмінням діяти відповідно інструкції - почали робити графічні диктанти, закріплюємо поняття "ліворуч - праворуч".

Заняття 3 (23 жовтня 2019)
Наше заняття наповнене позитивними емоціями - фантазуємо, граємо у рухливі ігри, шукаємо вихід з лабіринтів. Ще викликає утруднення виконання простих графічних диктантів. Працюємо над закріпленням понять "ліворуч-праворуч". Через казкові історії лісової школи допомагаємо персонажам позбутися шкільних страхів. 

                                        
Заняття 4 (30 жовтня)
Сьогодні- цікава подорож на острів, де живуть казкові звірята. Для того щоб дістатися острова діти переказували розповідь сороки (зв`язне мовлення, слухова пам`ять), плавали по морських хвилях (графічний диктант), шукали вихід з лабиринту, танцювали з веселими чоловічками (координація рухів), викладали казкову історію на дошці (орієнтировка у просторі, закріплення понять ліворуч-праворуч), рятували звірят (розвиток вміння співчувати).




Заняття 5 (6 листопада)
На нашому занятті діти шукали іграшкового ведмедика (користуючись вербальною інструкцією дорослого), знаходили за схемою дорогу для паровоза,  виконували графічні диктанти,  грали у рухливі ігри та за допомогою спеціальних вправ розвивали дрібну моторику рук. Розвиваємо пам`ять - в ігровій формі вчимо багато віршів.








Заняття 6 (13 листопада)
У шкільному житті бувають випадки, коли дитина потребує допомоги. Як поводитися в цих ситуаціях? На занятті разом із героями казки "Капустяний листочок" вчимося спокійно реагувати на невдачи та вміти просити про допомогу .  

Продовжуємо закріплювати вміння орієнтуватися у просторі, користуючись картою- схемою класу.

Заняття 7 (20 листопада)
Сьогодні відмовилися від дружби з Лінькою, бо лінь майбутньому школярику заважатиме готуватися до школи. Продовжуємо вчитися орієнтуватися у просторі використовуючи карту-схему класу, успішно виконуємо графічні диктанти. 


Заняття 8 (27листопада)
Починаємо працювати над розвитком навичок навчальної діяльності: вчимося працювати за правилами, правильно сприймати завдання, під час виконання якого контролюємо власні дії. Подорож з казковим персонажем -Гноміком допоможе нам в цьому.



Заняття 9 (4 грудня)
На занятті подорожуємо з паровозиком Букашка, під час подорожі фантазуємо, перетворюючи звичайні хмаринки, порівнюємо паровозики за розміром у прядку збільшення, зменьшення. Доброзичлива атмосфера подорожі налаштовує нас на позитивне ставлення один до одного.

Заняття 10 (11 грудня)
На цьому занятті розвиваємо увагу в умовах колективної діяльності, виконуємо вправи на розвиток сприйняття, мислення. Починаємо цикл занять "Зимові розваги".

Заняття 11-13 ( грудень)
Зустрічаємо зимові свята. Сьогодні нас супроводжують кумедні ведмежата. Вправи на розвиток уваги, мислення, вміння діяти за інструкцією та в певному темпі включені в цікавий сюжет святкових розваг. 
Заняття 14-18 (січень)
Емоційна сторона життя є важливою сферою розвитку дітей. Кожен малюк повинен розуміти загальний емоційний стан людей, які його оточують. Також важливо навчитися ефективно управляти своїм емоційним фоном. Все це є гарантією максимально успішного спілкування і допоможе в цьому грамотний розвиток емоцій і почуттів у дітей.
Саме над розпізнаванням різних емоційних станів працюемо на заняттях цього блоку, а ще ми вчимось працювати разом.

Заняття 19-28
 (лютий-ківтень)
Формуємо вміння керувати процесами творчості: фантазуванням, розумінням закономірностей, розв язанням казкових нестандартних ситуцій. Продовжуємо розвивати навички взаємодії, вже вміємо домовлятися під час колективної роботи.




Комментариев нет:

Отправить комментарий